Tervettä voimaa valmennus

Haluatko treenata monipuolisesti ja tehokkaasti sinun oma lähtötasosi sekä voimavarat huomioiden?

Treenaat määrällisesti paljon, mutta tuloksia ja kehitystä ei tule? Kroppa tuntuu väsyneeltä ja treenaminen ei tunnu mielekkäältä?

 

Ilman harjoittelua ei tule tuloksia, mutta palautumisen avulla me kehitytään paremmiksi. Jokaisen treenin jälkeen sinun pitää palautua ennen kuin kannattaa treenata uudestaan. Ylikuormitukseen yhdistettynä liian yksipuolinen harjoittelu lisää vammariskin moninkertaiseksi. 

Vammojen ennaltaehkäisyyn panostetaan nykypäivänä liian vähän. Lapsista alkaen meidän liikkuvuudet ja oikeanlaiset voimatasot ovat heikkoja.

Joukkueurheilukaan EI OLE syy yksilöiden huomiotta jättämiseen. Vaikka sen taakse paljon mennäänkin. 

 

 

"Oli mielenkiintoinen kesä! Kauheesti teki mieli koko ajan tehdä lisää, mutta maltoin olla tekemättä. Energiaa mulla oli paljon enemmän verrattuna edellisiin kesiin johtuen varmasti siiitä ettei vetänyt joka päivä satalasissa treeniä. Omat testitulokset selkeästi nousi...en ole koskaan saanut testeistä noin hyviä tuloksia! 

Kehonhuollosta on ollut paljon apua ja palautuminen on optimaalisempaa kuin aiemmin. Alkusyksystä kroppa tuntui vähän raskaalta, mutta juuri ennen sarjan alkua huomasin miten kroppa alkoi avautumaan ja happi kulkemaan paremmin. Kaiken kaikkiaan kesätreenit oli loistavat, kun tehtiin ns. "vähän", niin ei tullut myöskään henkisesti stressattua treeneistä!"

-Kreetta Kulhua, Ilves, naisten jääkiekko, Liiga- 

Unelmat tavoitteiksi laadukkaalla valmennuksella

"Unelmat on luotu toteutettaviksi!"

Oletko haaveillut nostavasi ennätyspainoja vai kehittyä huippupelaajaksi? Haluatko olla vahvempi, nopeampi ja energisempi? 

Valmennuksen avulla pääset askel askeleelta lähemmäs unelmiasi. Lähde mukaan valmennukseen jolla moni on päässyt tavoitteisiinsa ja ylittänyt ne. 

 

 

 

 

Valmennus sisältää:

-Alkukartoituksen

- 2 tai 4 tapaamista per kuukausi

- Kokonaisvaltaisen ohjelmoinnin kohti tavoitteitasi

- Testaukset kehityksen varmistamiseksi

- Valmentajan tuen 

- Valmennukseen tehdään 3kk tai 6kk sopimus

- Valmennuksessa on 100% takuu eli mikäli et ole tyytyväinen saat rahasi takaisin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miten saadaan tuloksia?

Aloitin työt keväällä 2019 Ilves naisten fysiikkavalmentajana. Otin päävalmentajan kanssa kesän tavoitteeksi nopeusvoiman kehittämisen. Kesän aikana koko joukkueen maksimivoimatason keskiarvo nousi 12% ja esimerkkinä vauhditon 5-loikan tuloksen keskiarvo 21cm. Nämä siis kaikkien pelaajien tulokset laskettuna. 

Mten tähän päästiin? Yksinkertaisesti 12 viikon kausisuunnitelmalla ja laadukkaalla valmennuksella. Ensimmäiset 4 viikkoa pääpainotus oli perusvoimassa. Tämän jälkeen 4 viikon maksimivoimakausi ja viimeisenä 4 viikon nopeusvoimakausi.

Varsinkin urheilijoiden valmennuksessa on tärkeää ottaa huomioon mitä urheilijan laji vaatii. Aerobinen kunto, voimalajit (kestävyysvoima, maksimivoima, nopeusvoima...), nivelkulmat, voimantuottoajat, vammojen ennaltaehkäisy...

Kaikista tärkein on kuitenkin kokonaiskuormitus. Ottaen huomioon harjoittelumäärän, palautumisen, unen laadun, arjen tuomat haasteet ja ravinnon. 

 

Jos kiinnostuit valmennuksesta tai haluat tiedustella joukkueellesi valmennuksia ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja sovitaan ilmainen alkukartoitus.

Ota yhteyttä

Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.