Tervettä voimaa

- Terveyttä, voimaa ja suorituskykyä -

Yhdessä tai erikseen, sinä päätät, me onnistumme

Tilaa tästä ilmainen opas kehittävään harjoitteluun

 

Olen Pasi Tuominen, Tampereella asuva ja Kaarinasta kotoisin oleva 37-vuotias personal trainer ja fysiikkavalmentaja.
Toimin tällä hetkellä Liikku kuntokeskuksen Tampereen toimipisteen vastuuvalmentajana sekä työskentelen kuntoilevien  ihmisten lisäksi urheilijoiden parissa. Mm. Jääkiekossa Ilveksen naisten liigajoukkueen fysiikkavalmentajana.
 

Pasi on vastannut Ilves Naisten jääkiekkojoukkueen fysiikkavalmennuksesta keväästä 2019 lähtien. Tämä on ollut ensiarvoisen tärkeää ja uutta joukkueelle. Olemme saaneet yksilöllistä, ammattitaitoista ja viimeisimmän tiedon urheilijan fysiikan kehitykseen kokonaisvaltaisesti. Tulokset ovat puhuneet puolestaan!

- Ville Tolvanen, Jäkkiekkoliitto ja Ilves Naiset päävalmentaja

Koulutukseni

Personal Trainer (2014)
 
Faskia ja foamroller – ohjaajakoulutus
 
Faskia ja hermosto, liike ja välineet
 
Screening test & correcting mobility – liikkuvuuden ja liikerajojen testaus ja korjaus ohjaajakoulutus
 
Voimavalmentaja (Trainer4You) 2019
 
Firstbeat (2019)
 
Sekä verkosta useita huippuvalmentajien koulutuksia (mm. Paul Chek, Tim Adams…)
 

Miksi juuri tervettä voimaa?

 
Olen lapsesta asti liikkunut todella paljon ja haastanut itseäni usein äärimmäisyyksiin saakka yrittäen voittaa itseni, mutta vasta kun myöhemmällä iällä ymmärsin vähentää treenin tehoa ja samalla lisätä sen järkevyyttä, aloin saamaan aikaan todellisia tuloksia.
 
Olet ehkä huomannut, että useimmat kuntosalilla kävijät tekevät samoja liikkeitä samoilla painoilla viikosta ja kuukaudesta toiseen jättäen ehkä myös alku- ja loppuverryttelyt tekemättä. Olin itsekin aiemmin yksi heistä. Kyykkyä, maastavetoa, penkkipunnerrusta ja hauiskääntöjä. Samalla jätin taka-alalle sen, että en oikeasti edes pystynyt liikkuvuuteni puolesta tekemään liikkeitä täysillä liikelaajuuksilla ja sain aikaan vammoja. En pystynyt ylläpitämään selän ja vatsan tukea enkä siksi saanut tehtyä liikkeitä tehokkaasti tai turvallisesti. En kehittynyt, koska tein liikaa ja liian yksipuolisesti.
 
 
Kun aloin laskemaan hiukan treenin tehoa, pystyin palautumaan treenistä ja suorittamaan kaikki tekemäni liikkeet varmasti tehokkaasti. Kun lisäsin harjoitteluun monipuolisia, uudella tavalla haastavia liikkeitä, sain tuplattua treenin tehot. Kausisuunnitelman avulla pystyin varmistamaan jatkuvan kehittymisen parhaalla mahdollisella tavalla. Keskittymällä pelkän lihasharjoittelun lisäksi myös liikkuvuuteen, tukeen, puolieroihin ja palautumiseen, onnistuin tekemään liikkeet voimakkaammin ja turvallisemmin.
 
 
Kun teet treenin kokonaisvaltaisesti, voit saada aikaan huomattavasti parempia tuloksia.
 
 
 
Close

50% Complete

Two Step

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.